beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Babes

Av Becca - 16 januari 2015 23:11

"Girls love girls and boys (sophisticated, manipulated)
And never did I think that I
Would be caught in the way you got me
But girls love girls and boys
And love is not a choice"

Is this my way of coming out...? Idk man. Imma just leave that there and let your small little brains work their asses off.
Btw, det där är en bit av lyricsen från Panic! At the disco's - Girls girls boys
Love dat song. And Brendon is kinda hot in that video too... thehehehe...
"Lyricsen"... fy fan vilket fult ord men ni fattar!

Så... vad finns det berätta? Inte mycket mina friendos.
Jo, men jag tänkte babbla lite om skotrar.
Ni vet dom där muttrande sakerna som bara älskar att jävlas?
Mm, då kanske ni vet känslan när man står ute på lägdan, skotern är halvt begravd i klabbsnön, svetten rinner och solen börjar gå ner? FYFANFÖRDENKÄNSLAN!
Tungt som FAN att gå.
Ännu tyngre att dra upp skotern.
Mobilen ligger hemma i stugan.
Ingen hör om du skriker.
ÅÅÅÅÅH JAG HATAR SKOTRAR SÅ JÄVLA MYCKET.
Det här har hänt ALLEDES för många gånger.
Detta, mina vänner, är livet i Norrland.
Kramen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards